• Studia

  • Studio A

    To główne studio muzyczne, wymiary to 11 m x 7 m x 4 m, w tym dwa zaszklone i oddzielone akustycznie pomieszczenia na bębny i na wzmacniacze gitarowe.

    Izolacja akustyczna to „room in the room” w oparciu o pływające podłogi, skośne ściany by uniknąć fal stojących oraz zróżnicowana wysokość sufitu. Pogłos kształtowany na ok. 0,55 sekundy poprzez układ ustrojów dźwiękochłonnych i rozpraszających. Na wyposażeniu – zestaw ekranów akustycznych o różnych parametrach rozproszenia.

    Studio umożliwia nagrywanie nawet dużych grup (na przykład 50 osobowej orkiestry dętej), najwygodniej jednak pracować w składzie do 10 osób.

    W studio realizujemy także nagrania muzyki i dialogów do filmów a także słuchowiska radiowe.

    Sercem reżyserki jest oryginalna konsola Neve 24/8/24 z legendarnymi przedwzmacniaczami mikrofonowymi oraz korekcją parametryczną. Jesteśmy także zafascynowani amerykańskim brzmieniem klasycznych urządzeń API, których posiadamy wiele w naszym torze audio. W sekcji monitorowej wykorzystujemy zautomatyzowaną konsolę cyfrową Mackie d8b.

    Nagrania realizowane są na platformie PC (Windows 8 Pro, 64 bity) z oprogramowaniem głównym Steinberg Nuendo 6. Posiadamy także system ProTools.

    Pluginy Universal Audio UAD-2 OCTO Ultimate 3

    Yamaha NUAGE

    Konsola analogowa NEVE 24/8/24

    Studer A80VU MKIV

    Clasp Endless Analog

    API Outboard Gear

    Yamaha C7

    Lipinski Loudspeakers L707 Grand

    Universal Audio 6176

    Brauner VMX, VM1

    Pełna lista sprzętu:
    • Stół realizatorski
    • Konsola Analogowa NEVE 24/8/24 (1971r.)
    • Konsola Analogowa API 24/2/2 Rack
    • Sterownik Yamaha NUAGE + Steinberg
    • Rejestratory dźwięku
    • STUDER A80VU MKIV 24 ślady + 2 x Dolby SR
    • + CLASP Endless Analog
    • STUDER A807 2/ 4 ślady, masteringowy, 1 cala
    • MACKIE HDR 24/96 – 24 śl. hard drive
    • TEAC C3HX
    • DAT TASCAM DA 30
    • DAT PANASONIC SV 3800
    • MARANTZ CDR500 PROFESSIONAL
    • YAMAHA MDX 595
    • DENON DVD1940 (odtwarzacz)
    • TASCAM HD-P2
    • MONITORY STUDIA
    • LIPINSKI LOUDSPEAKERS L707 Grand
    • ATC SCM25A Pro
    • TANNOY CLASSIC
    • YAMAHA NS10 M Studio
    • System Aviom A360 indywidualnego odsłuchu słuchawkowego dla wykonawców, 16 kanałów stereo
    • ROGERS
    • SŁUCHAWKI BEYERDYNAMIC DT 100, DT 770Pro
    • MIKROFONY
    • AKG C 451 E (x2)
    • AKG C 535 EB (x2)
    • AKG C 414B-ULS (x2)
    • AKG D202 ES (2x)
    • AKG D12 E
    • 
AKG D112
    • BEYERDYNAMIC M88N
    • BEYERDYNAMIC M201N (2x)
    • BRAUNER VMX (2x)
    • BRAUNER VM1 (2x)
    • CROWN PZM Sass-P mkII
    • ELECTRO VOICE RE 20
    • NEUMANN U 87 Ai (2x)
    • NEUMANN U 89i (2x)
    • NEUMANN U 47 feti (2x)
    • NEUMANN KMi 84 (2x)
    • NEUMANN KMi 83 (2x)
    • ROYER R-121 (x 2)
    • ROYER R-122 (x 2)
    • sE 4400a condenser (matched pair)
    • sE Electronic Rupert Neve RNR1 (2x)
    • SENNHEISER MD 441U (2x)
    • SENNHEISER MD 421U (2x)
    • SENNHEISER MD 21
    • SENNHEISER e604 (x4)
    • SHURE SM58 (x2)
    • SHURE SM57 (x4)
    • PRZEDWZMACNIACZE MIKROFONOWE
    • Neve 1078 (x24)
    • API 3124 +, 3124mb+
    • API 512b (x2)
    • API 512c
    • Universal Audio 6176
    • AD KONWERTERY
    • Apogee Symphony I/O 48×48
    • RME Fireface 800 24×24
    • KOMPRESORY / LIMITERY
    • SPL Iron Mastering Compressor
    • Tube Tech SMC2BM
    • API 2500 bus compressor
    • API 525 (x2), 525b (x2), 527 (x2)
    • NEVE COMP. + limiter – 4 szt
    • Universal Audio 6176
    • SYMETRIX CL-100 (x2)
    • Dbx 160 XT – 2 szt.
    • KOREKTORY
    • API 550b (x3) 4band
    • API 560 10 band
    • SYMETRIX SE – 400 stereo parametric 4band EQ
    • CARVIN EQ 2029 (x2) 29band
    • KLARK TEKNIK DN360 (dual, 30band)
    • BRAMKI
    • API 525b (x2)
    • Drawmer dual DS 201
    • Audio Logic MT 44
    • Omni craft GT-4A
    • Symetrix 511 A (downward expander)
    • Symetrix SG – 200
    • EXCITERY
    • BARCUS – BERRY m 802,
    • APHEX Aural TYPE B
    • SYNCHRONIZERY
    • MOTU Digital Timepiece
    • MOTU Midi Timepiece
    • Fostex 4030 w/controller 4035
    • Fostex 4010 gen/read
    • XRI Systems – XR300
    • PROCESORY EFEKTÓW
    • AMS RMX 16, (reverb)
    • AMS DMX 15-80S (delay)
    • AKG BX10
    • YAMAHA REV 5
    • YAMAHA SPX 90 II
    • LEXICON LXP-15 + sterownik
    • LEXICON PCM 70
    • LEXICON MPX 550
    • AXXEMAN distortion
    • ORBAN stereo Synthesizer 245F
    • TC ELECTRONIC finalizer PLUS
    • WENDEL Jr (x2)
    • DELTALAB ADM 256
    • TC ELECTRONIC REVERB 4000
    • INSTRUMENTY
    • Fortepian Yamaha C7
    • Perkusja Gretsch USA (lata ’70)
    • HAMMOND B-200 + Leslie HL822
    • Fender RHODES 73 mark I
    • Roland D110
    • Oberheim DPX-1
    • YAMAHA MOTIF – Rack
    • WZMACNIACZE Instrumentalne
    • FENDER TWIN REVERB z głośnikami JBL
    • MARSHALL ARTIST 4203
    • MARSHALL KEYBOARD COMBO
    • CALSBRO COBRA 90 (E – Acoustic guitars)
    • Komputery i Oprogramowanie
    • Apple Mac Pro 8 rdzeni, 32GB
    • Nuendo 7
    • Wavelab 8
    • Waves Mercury plugins
    • Universal Audio UAD-2 OCTO Ultimate 3
    • EastWest Composer Collection
    • Celemony Melodyne
    • Spectrasonics

    Wróć na górę

  • Studio B

    Zlokalizowane jest w kompleksie biurowym studia przy ulicy Malinka 65D/2.

    Służy do nagrywania materiałów słownych, audycji radiowych, materiałów lektorskich oraz multimediów. Tor akustyczny jest realizowany przez najwyższej klasy sprzęt API, nagrywanie z użyciem oprogramowania Steinberg Nuendo 6 na platformie PC – Windows.

    Studio B jest także profesjonalnym studiem edycji i post-produkcji video, w oparciu o komputer HP Z820 workstation i oprogramowanie Adobe.

    API Channel Strip (x2)

    Focal CMS 50

    NEUMANN BCM 104

    Pełna lista sprzętu:
    • MONITORY STUDIA
    • Focal CMS 50
    • Genelec 1030A
    • RACK
    • API The Channel Strip (x2)
    • Motu 828mkIII
    • PRESONUS CENTRAL STATION PLUS
    • MIKROFONY
    • NEUMANN BCM 104
    • SHURE SM oraz beta
    • Komputer
    • HP Z820 z oprogramowaniem Nuendo 6
    • Nagrywali u nas między innymi
    • Zygmunt Karel
    • Tomasz Schimscheiner
    • Zbigniew Wróbel
    • Wiesław Sławik
    • Andrzej Kowalczyk
    • współpracujemy również z Jerzym Makselonem, który podczas nagrań pełni rolę reżysera

    Wróć na górę

  • Studio V

    Zlokalizowane jest w kompleksie biurowym studia przy ulicy Malinka 65D/2.

    Służy do rejestracji prostych filmów video – wywiadów, podkładów do produkcji multimedialnych, „blue-box”, posiada uniwersalne, profesjonalne oświetlenie. Nagrania HD realizuje się na aparatach Canon 5D Mark II i III.

    Sony PXW-FS7K (4K)

    Canon 5D Mark III

    Canon 5D Mark II

    LitePanels LP-1×1 LED

    KinoFlo 4Bank

    Vinten Vision Blue

    Telewizor Panasonic Viera TX-P50G30E 50″

    Sennheiser MKH 416 P48

    Fostex DC-R302

    Pełna lista sprzętu:
    • Kamery / Aparaty
    • Canon 5D Mark III
    • Canon 5D Mark II
    • Sony PXW-FS7K
    • Obiektywy
    • Canon EF 24-70mm f/2.8L USM
    • Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM
    • Canon EF 17-40mm f/4.0L USM
    • Canon EF 50mm f/1.4 USM
    • Oświetlenie
    • 2 x LitePanels LP-1×1 LED Flood
    • 2 x LitePanels LP-1×1 LED Spot
    • KinoFlo 4Bank
    • Zestaw filtrów
    • Statywy
    • Vinten Vision Blue
    • Manfrotto 546GB + 504HD
    • Manfrotto 190XPROB + 496RC2
    • Gini Shoulder Rig + DFocus Follow Focus
    • Podgląd
    • Telewizor Panasonic Viera TX-P50G30E 50″
    • Monitor Eizo FlexScan L767
    • Rejestratory audio
    • Fostex DC-R302
    • + słuchawki BeyerDynamic DT-770 Pro
    • Mikrofony
    • Sennheiser MKH 416 P48 (+ boom)
    • 2 x DPA 4088 – F
    • Rode Video Mic N3594
    • Post-produkcja
    • Platforma PC HP Z820 Workstation
    • Oprogramowanie Adobe CS6 Master Collection
    • 2 x Monitor Dell U2711b
    • Odsłuchy studyjne – Genelec 1030A, Focal CMS 50
    • Inne
    • Prompter
    • Telewizory LG 79UB98OV (2x)
    • Tła mobilne

    Wróć na górę

  • Praca w terenie

    Wykonujemy profesjonalne nagrania we wnętrzach sakralnych (organy, chóry a’capella) lub innych salach koncertowych.

    Specjalizujemy się w nagrywaniu słowa i/lub obrazu na konferencjach, z możliwością prawie natychmiastowego powielania materiałów na nośnikach CD, DVD lub MP3 – 4.