twoja kreatywna
przestrzeń

O studio - technicznie

Zadbaliśmy o każdy detal produkcji.

Pełna lista sprzętu

Izolacja akustyczna to „room in the room” w oparciu o pływające podłogi, ściany ustawione pod kątem, by uniknąć fal stojących oraz zróżnicowana wysokość sufitu. Pogłos kształtowany na ok. 0,55 sekundy poprzez układ ustrojów dźwiękochłonnych i rozpraszających z możliwością wydłużenia. Na wyposażeniu – zestaw ekranów akustycznych o różnych parametrach rozproszenia.

Sercem reżyserki jest oryginalna konsola Neve 24/8/24 z legendarnymi przedwzmacniaczami mikrofonowymi oraz korekcją parametryczną. Jesteśmy także fanami amerykańskiego brzmieniem klasycznych urządzeń API, których posiadamy wiele w naszym torze audio. W sekcji monitorowej wykorzystujemy m. in. systemy głośnikowe Lipiński oraz APC, kontrolę nad projektem zapewnia sterownik Yamaha NUAGE. Nagrania realizowane są na platformie Mac Pro z oprogramowaniem głównym Steinberg Nuendo 10 (dostępny jest również ProTools). Istnieje również możliwość nagrania analogowego z wykorzystaniem profesjonalnego 24-śladowego magnetofonu Studer.

Oferta studia

Zawsze staramy się dostosować ofertę do indywidualnych potrzeb klienta.

Wypełnij formularz

Jesteśmy w stanie zrealizować nagrania zespołów muzycznych (do kilkunastu osób jednocześnie, również na tzw. „setkę”), nagrań lektorskich, dubbingu do bajek i filmów (do 6 aktorów równocześnie!) oraz koncertów „studio live” z jednoczesnym nagraniem wideo. Zachęcamy, by po uprzednim umówieniu – przyjechać do Wisły i przedstawić wszystkie swoje potrzeby. Na ogół udaje się wtedy sporo zaoszczędzić.

Na cenę wpływ ma czas wynajmu (im dłużej, tym taniej), liczebność grupy (np. wieloosobowe chóry czy orkiestry – drożej), zastosowany sprzęt (na przykład przy rejestracji na taśmie analogowej, dochodzi koszt taśmy chyba że producent przywiezie swoją), strojenie fortepianu jeśli wymagane (po kosztach) liczba zaangażowanych pracowników studia (np. inżynier nagrania, reżyser nagrania i producent).

Stawka czasu pracy studia liczy się tak samo w przypadku nagrywania, montażu (edycji) jak i masteringu. Istnieje możliwość skorzystania z pewnych stawek ryczałtowych, a także specjalnych, zniżkowych pakietów promocyjnych.

Studio posiada bardzo dużo relacji międzynarodowych i jest w stanie ściągnąć do udziału w nagraniach nawet najbardziej uznanych światowych producentów czy inżynierów nagrania.

Studio A

Nasza duma. Tu znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do zrealizowania swojego muzycznego marzenia.

Studio B - lektorskie

Studio do nagrań lektorskich. W dobrej atmosferze zrealizujesz nagrania audiobooka, wykładu czy lektora do filmu.

Nagrania w terenie

Koncert chóru lub organ w lokalnym kościele? Jesteśmy gotowi przyjechać i zrealizować nagrania muzycznego wydarzenia, które organizujesz.

Wydawnictwo

Nagranie i miksy to dopiero połowa drogi. Pomagamy artystom także wydać płytę w wymarzonej formie.

Swoją kreatywną przestrzeń znaleźli u nas...

Czas na Ciebie...

Zaplanuj sesję
Historia studia

O studiu zaczęliśmy marzyć jeszcze w 1977 roku… W czasach komuny nie było szansy by nagrywać jakiekolwiek materiały niezależne…

Czytaj dalej

O studiu zaczęliśmy marzyć jeszcze w 1977 roku… W czasach komuny nie było szansy by nagrywać jakiekolwiek materiały niezależne… Studia radiowe i telewizyjne były zunifikowane w ramach RWPG i ich standard był po prostu STRASZNY! Wnętrza obite blachą! No, przynajmniej niepalne…

Wizja studia związana była bezpośrednio z naszymi przekonaniami, jako wierzący chrześcijanie, protestanci, chcieliśmy mieć nasz głos i oddziaływać na ludzi poprzez muzykę. Wtedy było to bardzo „pod prąd”, tak więc dopiero w 1986 roku studio otworzyło swoje podwoje. Ale już wtedy zaczęło budować swoją legendę, jako ”najlepsze w Polsce”. Konsultantem akustycznym był sam słynny Rupert Neve, geniusz elektroniki studyjnej, twórca konsol Neve, później Focusrite, obecnie Rupert Neve Design. Standardem odpowiadało dobrym komercyjnym studiom w centrum Londynu.

Lista sprzętu

Stół realizatorski

  • Konsola Analogowa NEVE 24/8/24 (1971r.)
  • Konsola Analogowa API 24/2/2 Rack
  • Sterownik Yamaha NUAGE + Steinberg

Mikrofony

  • AKG C 451 E (x2)
  • AKG C 535 EB (x2)
  • AKG C 414B-ULS (x2)
  • AKG D202 ES (2x)
  • AKG D12 E
  • AKG D112
  • BEYERDYNAMIC M88N
  • BEYERDYNAMIC M201N (2x)
  • BRAUNER VMX (2x)
  • BRAUNER VM1 (2x)
  • CHANDLER LIMITED REDD MICROPHONE
  • CROWN PZM Sass-P mkII
  • ELECTRO VOICE RE 20
  • NEUMANN U 87 Ai (2x)
  • NEUMANN U 89i (2x)
  • NEUMANN U 47 feti (2x)
  • NEUMANN KMi 83 (2x)
  • ROYER R-121 (x 2)
  • ROYER R-122 (x 2)
  • sE 4400a condenser (matched pair)
  • sE Electronic Rupert Neve RNR1 (2x)
  • SENNHEISER MD 441U (2x)
  • SENNHEISER MD 21
  • SENNHEISER e604 (x4)
  • SHURE SM58 (x2)
  • SHURE SM57 (x4)
  • SENNHEISER MD 421U (2x)

REJESTRATORY DŹWIĘKU

  • STUDER A80VU MKIV 24 ślady + 2 x Dolby SR + CLASP Endless Analog
  • STUDER A807 2/ 4 ślady, masteringowy, 1 cala
  • MACKIE HDR 24/96 – 24 śl. hard drive
  • TEAC C3HX
  • DAT TASCAM DA 30
  • DAT PANASONIC SV 3800
  • MARANTZ CDR500 PROFESSIONAL
  • YAMAHA MDX 595
  • DENON DVD1940 (odtwarzacz)
  • TASCAM HD-P2

MONITORY STUDIA

  • LIPINSKI LOUDSPEAKERS L707 Grand
  • ATC SCM25A Pro
  • TANNOY CLASSIC
  • YAMAHA NS10 M Studio
  • System Aviom A360 indywidualnego odsłuchu słuchawkowego dla wykonawców, 16 kanałów stereo
  • ROGERS
  • SŁUCHAWKI BEYERDYNAMIC DT 100, DT 770Pro

PRZEDWZMACNIACZE MIKROFONOWE

  • Neve 1078 (x24)
  • API 3124 +, 3124mb+
  • API 512b (x2)
  • API 512c
  • Universal Audio 6176

WZMACNIACZE INSTRUMENTALNE

  • FENDER TWIN REVERB z głośnikami JBL
  • MARSHALL ARTIST 4203
  • MARSHALL KEYBOARD COMBO
  • CALSBRO COBRA 90 (E – Acoustic guitars)

AD KONWERTERY

  • Apogee Symphony I/O 48×48 (x3)
  • RME Fireface 800 24×24

KOMPRESORY / LIMITERY

  • SPL Iron Mastering Compressor
  • Tube Tech SMC2BM
  • API 2500 bus compressor
  • Warm Audio WA2A (x2)
  • Warm Audio WA76 Limiting Amplifier (x2)
  • API 525 (x2), 525b (x2), 527 (x2)
  • NEVE COMP. + limiter – 4 szt
  • Universal Audio 6176
  • SYMETRIX CL-100 (x2)
  • Dbx 160 XT – 2 szt.

KOREKTORY

  • SPL PQ Mastering Equalizer
  • Warm Audio Tube EQ (x2)
  • API 550b (x3) 4band
  • API 560 10 band (x2)
  • SYMETRIX SE – 400 stereo parametric 4band EQ
  • CARVIN EQ 2029 (x2) 29band
  • KLARK TEKNIK DN360 (dual, 30band)

Komputery i Oprogramowanie

  • Apple Mac Pro 8 rdzeni, 32GB RAM
  • Nuendo 10
  • Wavelab 9
  • Waves Mercury plugins
  • Universal Audio UAD-2 OCTO Ultimate 3
  • EastWest Composer Collection
  • Celemony Melodyne
  • Spectrasonics

BRAMKI

  • API 525b (x2)
  • Drawmer dual DS 201
  • Audio Logic MT 44
  • Omni craft GT-4A
  • Symetrix 511 A (downward expander)
  • Symetrix SG – 200

EXCITERY

  • BARCUS – BERRY m 802
  • APHEX Aural TYPE B

SYNCHRONIZERY

  • MOTU Digital Timepiece
  • MOTU Midi Timepiece
  • Fostex 4030 w/controller 4035
  • Fostex 4010 gen/read
  • XRI Systems – XR300

PROCESORY EFEKTÓW

  • AMS RMX 16, (reverb)
  • AMS DMX 15-80S (delay)
  • AKG BX10
  • TC ELECTRONIC REVERB 4000
  • LEXICON PCM-70
  • LEXICON LXP-15
  • LEXICON MPX 550
  • YAMAHA REV 5
  • YAMAHA SPX 90 II
  • AXXEMAN distortion
  • ORBAN stereo Synthesizer 245F
  • LEXICON MPX 550
  • TC ELECTRONIC finalizer PLUS
  • DELTALAB ADM 256
Nasz zespół

Filip Król
CEO

Bogusława Król
Recording Studio Manager

Cezary Borowski
Sound Engineer

Mateusz Czyż
Sound Engineer